25
De ledenadministratie zoekt nieuwe mensen!
Na 7 jaar met een vaste club van 3 te hebben gewerkt is het tijd voor
nieuwe mensen in de Ledenadministratie. We doen het komend seizoen
2021/2022 nog een jaartje, maar willen graag een goede overdracht dus iemand
die mee wil draaien is nu al van harte welkom. Uiteindelijk is het een
klus die met 2 of 3 personen goed te doen is. Hieronder een lijstje met
werkzaamheden zodat je een idee hebt wat het inhoudt.
- Bijhouden ledenadministratie in LISA systeem
- Nieuwe aanmeldingen & afmeldingen verwerken
- Alle gegevens per lid
up-to-date houden
- Inrichten nieuw seizoen;
abonnementen en contributie
- Vragen van leden beantwoorden
- Contributie innen
- Lidmaatschap en bijbehorende contributie
bijhouden
- Maandelijks contributie /
factureren en incassobestanden genereren
- Samen met de penningmeester
openstaande contributie monitoren en waar nodig opvolgen (<1%)
- Declaraties reiskosten
controleren en laten uitkeren
Het is dus vooral een administratieve klus die wel met enige aandacht en
regelmaat gedaan moet worden. Het kan goed vanuit huis worden gedaan met weinig
vergaderen. De hoeveelheid tijd valt mee. Maximaal 2 uur per week met af en toe
een piek. Voor de vereniging en de leden is het heel belangrijk dat het klopt
en dat alles goed wordt opgevolgd.
Bij interesse graag contact opnemen met de [email protected]
Of bij 1 van ons;
- Anne Veenman - Jeugd
- Hendrik Boogaard - Jongste
jeugd & G-hockey
- Mouna Diraoui - Senioren en
studenten